شیرینی لاکپشت قرمز برای ارواح گرسنه!!

 

رسم و رسومات قدیمی تایی-چینی نشان از اعتقاد قوی و تعهد خانوادگی و احترام به رفتگان در این افراد است.  قسمت اصلی فستیوال کیک‌هایی است که به شکل لاکپشت و با رنگ قرمز افراد تهیه می‌کنند و به معابد می‌آورند این کیک ها انگ کو (Ang ku) خوانده می‌شوند و با آرد و شکر تهیه می‌گردند.

 

اما چرا لاکپشت قرمز؟ جواب بسیار ساده است، زیرا در فرهنگ چینی لاکپشت نماد قدرت و طول عمر است و رنگ قرمز به معنی خوش شانسی برای چینیان است. پس پیشکش کردن این لاک پشت های قرمز علاوه بر ادای احترام به گذشتگان نشان از خوش روزی و برکت در زندگی خود این افراد هم می‌باشد.

 

شیرینی لاکپشت قرمز در جشنواره ارواح گرسنه

 

تاریخ برگزاری فستیوال: این فستیوال هر ساله در اولین روز از رویت کامل ماه در ماه هفتم تقویم چینی برگزار می‌گردد که مساوی است با اواخر آگوست تا اواسط سپتامبر ( اواخر مرداد تا اوایل شهریور)

 

مکان برگزاری فستیوال: در معبد Seng Tek Bel در کنار مدرسه Bann Bang Neow  در جاده پوکت تایلند و در بازار روز جاده Ranong

 

مکان جشنواره ارواح گرسنه

 

گروه سنی: افراد در هر سن و سالی می‌توانند در این فستیوال زیبا شرکت کنند زیرا برنامه های متنوعی برای سرگرم کردن تمام افراد در سن و سالهای مختلف و با سلیقه های متنوع در نظر گرفته شده است.

 

نگران کودکان خود نیاشید یا نمایش هایی که هر روز در بازار روز رنونگ اجرا می‌شود آنها را خیره به تماشای رقص عروسک‌های رنگی و موسیقی زیبای نمایش می‌کند.

 

شیرینی لاکپشت قرمز در جشنواره ارواح گرسنه

 

در کجا اقامت کنیم؟

 

اگر تماشای این فستیوال جزء اولویت های اصلی شما در زمان اقامت در پوکت می باشد پس پیشنهاد ویلکسر به شما این است که محل اقامت ویلای خود را در نزدیکی این فستیوال انتخاب کنید، تعداد زیاد ویلاهای ویلکسر این امکان را می دهد تا بتوانید از میان گزینه های عالی بهترین خود را انتخاب کنید.

 

 ویلاهایی که در زیر آمده اند همه در نزدیکی محل برگزاری این فستیوال قراردارند  و شما می توانید با اجاره ویلا با کمترین صرف هزینه و وقت به محل این فستیوال برسید.

1- ویلای چانترا (Chantra)

2- ویلای بان کاتو (Baan Kathu)

3- ترژر استار (Treasure Star)

4- ترژر هاوس (Treasure House)

5- بان ترژر (Baan Treasure)

6- کالیان پوکت (Kalyan Phuket)

7- مونو لافت (Mono Loft)

 

اگر حضور در تمامی روزهای این فستیوال در اولویت سفر شما نیست و برنامه دارید که در طول اقامت خود سری هم به این فستیوال بزنید توصیه ما به شما این است، ویلایی را انتخاب کنید که در نزدیک‌ترین فاصله به مکانهای مورد علاقه شما با توجه به انتظارتان از سفر قرار دارد.  برای مشاهده لیست ویلاها و موقعیت هر یک وارد صفحه مقصد ویلایی پوکت شوید.

منبع: http://villexer.com/blog/Por-Tor-Festival-Phuket-Thailand


آموزش نکات فنی نصب و تعمیرات فستیوال ,افراد ,قرمز ,لاکپشت ,treasure ,اقامت ,انتخاب کنید ,برگزاری فستیوال ,ارواح گرسنه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آی تی مرند شب نوشت آموزش عکاسی adelynngxpvnd0 homepage خبرستان 24 ...این یادداشت ها را برای تو می نویسم وب سایت تخصصی روانشناسی میکارا