مراکز نوآوری آینده جوانان دارای ایده راتضمین میکند/رونمائی ازطرح های فناورانه دانشگاه پیام نور استان اذربایجان شرقیمراسم رونمایی از طرح‌های فناورانه مرکز هشترود دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی درمحل سالن اجتماعات مرکزهشترودبرگزارشد.

 معاون پژوهش و فناوری  دانشگاه پیام نور دراین مراسم  با اشاره به اینکه پیشرفت های آینده در زمینه های مختلف بسیار گسترده تر از امروز خواهد بود گفت: اقتصاد و اشتغال  مرزی نمی‌شناسد و هر کسی که ایده و فکری در ذهن خود جهت حل مشکلی از مشکلات جامعه داشته باشد می تواند با حرکت و فعالیت در این مراکز نوآوری آینده خود و کشور را تضمین نماید و دانشجویان ما در دانشگاه‌ها باید بتوانند امکان  کار و اشتغال آینده خود را از هم اکنون فراهم کنند .
 دکتر کریمی ضمن تشریح فعالیت های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور کشور گفت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری به زودی مراکز استعدادیابی و شبکه نوآوری دانشگاه پیام نور کشور راه اندازی خواهد شد و شاهد استعدادیابی دانشجویان و رشد و پیشرفت دانشگاه پیام نور بیش از پیش در حوزه پژوهش و فناوری و نوآوری خواهیم بود .
وی با بیان اینکه دغدغه امروز جوانان اقتصاد و اشتغال است گفت: امروزه تعریف سواد و باسواد و مرزهای علم و دانش طبق اعلام سازمان های بین المللی بسیار متفاوت از گذشته است و برای حضور موفق درعرصه های جهانی  باید سواد عاطفی، علمی، رایانه ای ، فرهنگی، و داشته باشیم .

 دکتر کریمی با اشاره به رویدادهای استارت آپ و اهمیت آن ها و برنامه های مدون دانشگاه پیام نور برای این رویداد ها ، گفت: جنگ های امروز جنگ های اقتصادی است و باید کمربندها را بسته و گام های مثبتی  را جهت استقلال اقتصادی و ی با کمک دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه  برداریم.

در پایان این مراسم با حضور مسئولین و دانشجویان از چهار اختراع صورت گرفته در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز هشترود رونمایی صورت پذیرفت و از مخترعین و فعالین حوزه پژوهش دانشگاه پیام نور مرکز هشترود تقدیر بعمل آمد.

مجمع هسته های علمی دانشگاه پیام نور پیام ,دانشگاه ,نوآوری ,مرکز ,دانشجویان ,آینده ,دانشگاه پیام ,مرکز هشترود , دکتر کریمی ,نوآوری دانشگاه ,حوزه پژوهش ,مراکز نوآوری آینده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

salamatirani تخفیف ویژه فقط برای امروز روزانه هايي راجع زندگي و پزشک شدنم اجناس فوق العاده اخذ ویزای شینگن