غذای مخصوص گربه در پت شاپ آنلاین

نیازهای اصلی تغذیه ای گربه ها شما موادی مانند : پروتئین از گوشت ، ماهی یا منبع مرغی، تائورین که یک اسید آمینه ضروری است، برخی دیگر از ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنزیم ها و اسیدهای چرب و همچنین آب. شما می توانید از پت شاپ آنلاین یا پت شاپ های سطح شهر، غذاهایی مخصوص گربه ها تهیه نمایید. گربه ها نیازی به کربوهیدرات ندارند ، اگرچه ذرت ، گندم و برنج به عنوان یک منبع سیر کننده در غذاهای مرطوب و خشک استفاده می شوند.( برای اطلاع از غذای گربه کلیک کنید)

چگونه بهترین غذای گربه را انتخاب کنیم

  • گربه ها برای غذایی خود را بر اساس بو ، بافت آن انتخاب می کنند. آنها برای سالم بودن باید گوشت بخورند زیرا بدن آنها به اسیدهای آمینه خاصی مانند تورین احتیاج دارد که فقط در گوشت و ماهی یافت می شود. بدون آنها ، گربه شما می تواند بسیار بیمار شود. ساده ترین راه برای اطمینان از این که گربه شما تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را بدست می آورید، شما می توانید با مراجعه به پت شاپ آنلاین بهترین غذا را برای گربه خود پیدا کنید و آن را اری کنید.

غذای گربه از پت شاپ آنلاین، خشک یا مرطوب ؟

بسیاری از متخصصان تغذیه موافق هستند که گربه ها به دلایل مختلفی باید غذای متنوع ، چه خشک و چه کنسرو دریافت کنند:

  • در حالی که غذای خشک مناسب است و می تواند برای "تغذیه آزاد" برای گربه ها باشد ، اما مواد غذایی کنسرو شده حاوی آب هستند و بسیاری از گربه ها به طور مرتب آب نمی نوشند. شما می توانید در غذای گربه  خود تنوع ایجاد کنید. می توانید غذای مناسب را از پت شاپ آنلاین استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که گربه شما مقدار مناسب مواد مغذی را دریافت می کند. غذایی از پت شاپ آنلاین تهیه کنید، که سرشار از ویتامین و مواد مغذی باشد.
  • گربه ها ، مانند انسان ها، در طی یک دوره زمانی دچار آلرژی می شوند ، بنابراین خوب است که انواع مختلفی از غذاها را از پت شاپ آنلاین یا پت شاپ های سطح شهر امتحان کرده تا آلرژی آن ها رفع شود. اگرچه بروز آلرژی غذایی در گربه ها نادر است ، اما ممکن است صاحبان آنها بخواهند با احتیاط عمل کنند، به خصوص اگر گربه هایشان در گذشته شواهدی از آلرژی نشان داده اند.

نکاتی برای کاسه غذا از پت شاپ آنلاین

1. از کاسه های پلاستیکی خودداری کنید

باکتریهای باقیمانده در درزهای کاسه های پلاستیکی ممکن است باعث آکنه گربه شود ، که به شکل نقاط سیاه روی پوست گربه ظاهر می شود. میتوانید به جای آن ، کاسه های ساخته شده از سرامیک یا فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید.

 

2. عمق کاسه غذا برای گربه را در نظر بگیرید

گربه ها ظروف و کاسه هایی را ترجیح می دهند که نسبتاً کم عمق و پهن باشند. بعضی از گربه ها نسبت به ظرف غذای خود بسیار حساس هستند. این ممکن است برای آنها ناراحت کننده باشد. ممکن است پنجه های خود را برای بیرون آوردن مواد غذایی استفاده کنند. گربه ها باید در حین غذا خوردن کاملا به غذا مسلط باشند و محتوای آن را ببینند و به راحتی غذا بخورند. در غیر این صورت ممکن است از غذا خوردن دست بکشند.

 

3. بعضی از گربه ها به کاسه های غذایی مختلفی نیاز دارند.

اگر یک گربه با بدنی صاف،  مانند گونه های گربه ی فارسی داشته باشید چه می کنید؟ ظروف مخصوصی را تهیه کنید که دارای ارتفاع و زاویه کمی باشند ، بنابراین گربه شما می تواند راحتتر غذا بخورد. شما می توانید با مراجعه به پت شاپ آنلاین کاسه های مختلفی را برای ببینید.

4. کاسه غذا را بشویید

کاسه های غذای گربه را ، ترجیحا هر روز را با آب و صابون بشویید. غذای خشک گربه ممکن است کمی چربی داشته باشد، بنابراین باکتری ها جذب می کند و ظرف بوی بدی می دهد. اگر از غذای مرطوب برای گربه خود استفاده می کنید بعد از هر بار غذا دادن، کاسه را بشویید.

 

تهیه شده توسط گروه انجمن وترجمه مقالات کلینیک دامپزشکی پت شاپ نیاوران


غذای خشک گربه و سگ گربه ,غذای ,کاسه ,آنلاین ,مواد ,ممکن ,برای گربه ,غذای گربه ,مواد مغذی , کاسه ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Bentonmlti47 daily به سایت دهکده پشتیر خوش آمدید اندرومدا موسسه نوفن حامی البرز لوازم جانبی سامسونگ معرفی کالا جانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. 365 انتخاب خاطرات یک خوناشام مهربون