غذای حاوی امگا 3 برای حیوانات خانگی

درباره مزایای امگا 3 بیشتر بدانیم

با توجه به مزایای امگا 3 برای حیوانات خانگی، می دانیم که این چربی های اشباع نشده سالم هستند. و باید سگ و گربه های خود را از مزایای امگا 3 بهره مند سازیم. اما این نکته مهم است که اسیدهای چرب امگا 3 برای سگ ها و گربه های چه کاری انجام می دهند؟ ( برای اطلاع از قیمت غذای حاوی امگا3 کلیک کنید )

. تغذیه پوست

امروزه بسیاری از حیوانات خانگی از خشکی پوست رنج می برند ، خصوصا حیواناتی که در مناطق سرد و خشک زندگی میکنند. با توجه به مزایای امگا 3 در درجه رطوبت را به پوست سگ یا گربه شما میرساند.

 

2. مزایای امگا 3 برای شوره سر حیوانات

خیلی از صاحبان سگ ها و گربه ها از شوره سر حیوان های خود شکایت دارند. اما روش هایی برای کاهش ریزش شوره مو وجود دارد. یکی از راه های اصلی برای جلوگیری از شوره سر تغذیه مناسب از مزایای امگا 3 است. اسیدهای چرب امگا 3 پوست حیوان خانگی شما را مرطوب نگه می دارند و آبرسانی به پوست را انجام میدهد. در نتیجه شوره سر آن ها رفع می گردد. اسیدهای چرب امگا 3 پوست حیوان خانگی شما را مرطوب نگه می دارند و باعث آبرسانی به پوست می شوند.

 

3. کاهش عفونت گوش

با توجه به مزایای امگا 3، اسید های چرب برای جلوگیری از عفونت مفید می باشند. اگر سگ یا گربه شما به اندازه کافی امگا 3 را از غذاهای خود دریافت می کنند، سیستم ایمنی بدن آنها باید بتواند به طور مرتب در برابر عفونت از خود دفاع کند. همچنین ، مزایای امگا 3 التهاب را کاهش می دهد ، که باعث جلوگیری از ایجاد عفونت می شود.

 

 

4. مزایای امگا 3 و بهبود بیماری

هیچ کسی نمی خواهد سگ یا گربه اش از بیماری رنج ببرد. با توجه به مزایای امگا 3 ، اسید های چرب توانایی تقویت سیستم ایمنی را دارند و میتوانند دردهای ناشی از التهاب را کاهش دهند. مزایای امگا 3 این امکان را فراهم می کنند که از بیماری کلیه ، بیماری قلبی ، درماتیت آتوپیک و اگزما جلوگیری کند.

 

5 . افزایش مصونیت

خاصیت تقویت کننده امگا 3 از گربه یا سگ شما در برابر بیماری هایی همچون آرتریت روماتوئید ، کم کاری تیروئید ، لوپوس ، مانژ و… محافظت می کند. شما می توانید با مصرف امگا 3 ، حیوان خانگی خود را در برابر بیماری مصون نگه دارید.

 

6.  ناخن های محکم

آیا سگ شما ناخن های خشک و شکننده ای دارد که به راحتی شکسته می شوند؟ شاید بیماری lupoid onychodystrophy داشته باشد. این بیماری شایع یک بیماری خود ایمنی است که می تواند برای حیوان مضر باشد و باعث از بین رفتن ناخن های آن ها شود. اسیدهای چرب امگا 3 به درمان علائم این بیماری کمک می کنند.

 

7. بهبود سلامت روانی

اعتقاد بر این است که امگا 3  به توله سگها کمک می کند تا بهتر یاد بگیرند. همچنین اسیدهای چرب امگا 3 برای افراد خواص ضد افسردگی دارد و به احتمال زیاد به دلیل افزایش سروتونین می تواند همین کار را برای حیوان خانگی شما انجام دهند. در یک مطالعه ویژه سگ ، به این نتیجه رسیدند که ممکن است اسیدهای چرب امگا 3 برای جلوگیری از پرخاشگری در سگها مفید باشند، به ویژه برای مواقع استرس زا.

8 . کاهش خارش در پوست

پوست خشک و پوسته پوسته شده نشانه کمبود اسیدهای چرب است . پوستی که بیش از حد خشک باشد ممکن برای خارش را را در پوست سگ یا گربه ایجاد کند. با خارش های پی در پی ممکن است پوست تحریک شود. حیوان ها هم با استفاده غریزه ی خود ممکن است لیس زده و یا با دندان خود زخم را بدتر کنند که این کار باعث می شود، که پوست دارای عفونت شده و گسترش یابد. اما با افزودن مقدار مناسب اسیدهای چرب امگا 3 به رژیم غذایی ، حیوان خانگی شما از خراشیدن دست برداشته و التهاب هایش تسکین می یابد.

تهیه شده توسط گروه انجمن و ترجمه مقالات کلینیک دامپزشکی پت شاپ نیاوران

 

 

 

 


غذای خشک گربه و سگ امگا ,پوست ,مزایای ,بیماری ,گربه ,اسیدهای ,مزایای امگا ,حیوان خانگی ,برای جلوگیری ,برابر بیماری ,برای حیوان ,پوست حیوان خانگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست در مورد هر چی بخواین هست آشپزخونه دانلود فیلم دانلود سریال دانلود آهنگ دانلود سرا تیپ تاپ وب روستای بیدسکان