بزرگ کردن سینه ها با روش های طبیعی بدون عوارض

بهترین سایز سینه و بزرگ کردن دائمی سینه

دستگاه وکیوم سینه خارجی اصل درجه ۱

اگر امروز قصد دستگاه وکیوم سینه اصل / وکیوم سینه درجه ۱ را دارید ، در گاه وکیوم  ما تنها نمونه اصلی آن را ارائه خواهیم کرد.

دستگاه پروتز سینه

حجم دهنده سینه

فرم دهی به سینه

دستگاه حجم دهنده سینه های کوچک

پروتز سینه دستگاه

قیمت: 450.000 تومان

تخفیف به مدت محدود

قیمت: 320.000 تومان

وکیوم سینه دستگاهی ۱۰۰% تضمینی جهت سینه در خانمهاست. استفاده از تکنیک وکیوم کردن بیش از چند هزار سال است که در طب چینی و طب سنتی ایران وجود داشته است. امروزه با پیشرفت های علم پزشکی دانشمندان اروپایی و آمریکایی توانستند مدل امروزی دستگاه وکیوم را تولید نمایند. این دستگاه بیش از ۲۰ سال است در اروپا و آمریکا استفاده شده و آمارها نشان میدهد بیش از ۹۸% از استفاده کنندگان از عملکرد وکیوم سینه رضایت کامل داشته اند.

این روزها اکثر دختران و ن از کوچکی سینه ها خود نگرانند و بیشتر آنها به دلیل کوچکی سینه اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. اکثر دختران خوش تیپ ، وقتی لباس گران قیمت خود را میپوشند تنها یک کمبود احساس میشود و آن هم سینه هایی خوش فرم و زیباست که به لباس و اندام آنها زیبایی دوچندانی بدهد.

برخی از خانمها پس از ازدواج اهمیت سایز سینه برای داشتن یک رابطه خوب با همسر را درک میکنند و به فکر چاره ای برای بزرگ کردن سینه خود می‌گردند. در بین همه راههای سینه تنها یک راه قطعی برای بزرگ شدن سینه ها ، بدون عوارض ، کم هزینه و سریع وجود دارد و آن هم استفاده از دستگاه وکیوم سینه میباشد.


فرصت را از دست ندهید. همین امروز دستگاه وکیوم سینه خود را اری نمایید.

اثرات دستگاه وکیوم سینه اصل

۱) سینه و بزرگ کردن دائمی سینه
۲) سفت کننده سینه و فرم دهنده سینه
۳) زیباکننده نوک
۴) پیشگیری از بروز سرطان سینه
۵) نتایج دائمی و بدون بازگشت
۶) استفاده آسان و راحت

روش استفاده از دستگاه وکیوم سینه

ابتدا سایز سینه خود را در نظر بگیرید و از بین ۲ کاپ موجود در جعبه دستگاه وکیوم ، کاپ مناسب تر را انتخاب کنید. لاستیک آب بندی شیشه را روی آن قرار دهید . سپس شلنگ رابط را به پمپ دستی و سر شیشه متصل کنید. سپس کاپ را روی سینه خود قرار داده و هر ۲ ثانیه یکبار پمپ کنید. تقریبا به مدت ۲ دقیقه ، مشاهده خواهید کرد که کل سینه درون کاپ قرار گرفته و برانگیخته شده است. در این زمان سوپاپ سر دستگاه را باز کنید تا دستگاه شل شده و از سینه جدا شود. همین کار را برای هر یک از سینه ها به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید. (۳۰ دقیقه برای هر دو سینه)
این کار را هر روز و به مدت 1.5 ماه انجام دهید. نتایج اولیه را از اواخر هفته دوم به وضوح مشاهده خواهید کرد.

تماس با مشاور: 21 88 495 0930


اینترنتی و تحویل کالا درب منزل سینه ,دستگاه ,وکیوم ,استفاده ,سایز ,دهید ,وکیوم سینه ,دستگاه وکیوم ,سایز سینه ,بزرگ کردن ,دهنده سینه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجام پروژه های ایکسل و اکسز مشاوره ازدواج | بهترین مشاور قبل ازدواج تدریس خصوصی زبان روابط اجتماعی یاس چت ، چت یاس موبو پست | MoboPost خريد عروسک دخترانه پسرانه کودکانه نوزاد 2020 Download The Lastest Music Albums سجاد میرابوالقاسمی